Saturday 23 March 2013

SERUM 24k EMAS

SERUM 24k EMAS

*****SERUM 24K EMAS*****
24K emas tulen yg digunakan dalam serum ini dapat membantu membekalkan colagen kedalam kulit, menjadikan kulit lebih licin, halus dan gebus.

-Pemakaian serum ini dapat membantu melindungi kulit dari kesan pencemaran habuk,debu dan persekitaran yang tidak sihat.

-Mempunyai EGF ( epidermis growth factor) . EGF adalah sejenis protein yang menarik dan melekatkan sel sel di dalam badan. Apabila badan kita mempunyai tahap EGF yang tinggi, mampatan sel yang padat akan terhasil justeru menegangkan lapisan kulit kita.

-Serum ini dapat melindungi kulit dari sinaran UV yang menyebabkan tompok2 hitam atau pigmentasi (pigmentation).

-Serum ini dapat melindungi kulit dari sinaran UV yang menyebabkan kulit muka menjadi sensitif, kemerah merahan, gatal, sakit, mengelupas....

-Serum ini dapat menghilangkan tompok-tompok hitam yg disebabkan oleh sinaran UV dan memberi kesian perlindungan buat janka masa yg panjang.

-Serum ini dapat merawat kulit yg sensitif, merah kemerahan, gatal, sakit dan mengelupas akibat sinaran matahari...

-Dengan pemakaian jangka masa panjang, ia dapat menghalang kedutan dan garis halus

-Serum 24K Gold ini amat bagus kerana ia membantu pengaliran darah justeru itu memberi seri pada wajah.

-Dengan pemakaian jangka masa panjang, serum ini boleh menegangkan kulit muka dan bagus untuk melambatkan proses penuaan atau anti ageing.

Ingredients:

Deionised water, Hydroxyl Ethyl Cellulose, 24k Gold Leaf, Hydrolysed Soluble Collagen, Peptite, Rosemary Extract, Green Tea Extract, Ascorbic Acid, Vitamin A, Vitamin E, Diazolidinyl Urea, EGF

No comments:

Post a Comment